preskoči na sadržaj

Osnovna škola Petar Berislavić Trogir

Login

Kalendar rada škole

Upisi u 1. razred

Jelovnik

E-dnevnik

Sportski kutak

Upisi

E-lektira

Popis udžbenika i radnih materijala

Oglasna ploča
E lektira

Brojač posjeta
Ispis statistike od 4. 9. 2012.

Ukupno: 610215
Ovaj mjesec: 3697
Danas: 151
Gostiju on-line

 

 

Bitka za sigurnost

Novosti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Nastava po prilagođenom i individualiziranom programu
Autor: Tomislava Ečić Svirać, 3. 4. 2020.

Za sva pitanja vezana uz prilagodbu sadržaja učenicima koji prate nastavu po prilagođenom i individualiziranom programu na raspolaganju Vam stoji logopedica Doma Dimitrov.                  

 

Poštovani roditelji i učenici!

Sukladno opisu moga radnog mjesta – logopeda, a to je prvenstveno rad s učenicima koji prate nastavu po prilagođenom i individualiziranom programu.

Izvještavam Vas da sam na raspolaganju za pomoć   u prilagodbi  sadržaja iz svih predmeta koji imaju mnogo tekstualnog  sadržaja. Obzirom na novonastalu situaciju i rad kod kuće ,molim Vas da mi šaljete na mail ili WatsApp , pitanja koja vas interesiraju i sve vezano za vašu djecu a odnosi si se na nastavu na daljinu te na prilagodbu i individualizirani pristup koja Vaša djeca imaju pravo po Pravilnika o osnovnoškolskom i srednjoškolskom odgoju i obrazovanju učenika s teškoćama u razvoju („Narodne novine“ broj 24/15).  

Više pod Opširnije...                


Moj e-mail je : domadimitrov@gmail.com,  (br.mob.098 21 59 46)

Cilj prilagodbe je zadržati sve važne informacije, istaknuti ključne riječi, smanjiti broj riječi, smanjiti broj pitanja, dozirati domaću zadaću i povećati font slova da učenici  imaju manju odbojnost prema čitanju.

Da bi se učenik koji je stvorio lošu sliku o sebi potaknuo na učenje i rad, potrebno je u sadržaju školskog gradiva unijeti iskustva sa zanimljivim temama, tekstovima. Učenik će jednoga dana iz škole trebati izaći pun samopouzdanja i vjere u sebe da može uspjeti u bilo čemu jer to je u stvari cilj škole da ga spremnog pošalje u svijet. Za svaki rad potreban je smisao zašto se  to radi a današnji učenici ne otkrivaju smisao osim da je učenje potrebno samo da se dobije ocjena. Djeca više ne uče zbog sebe već zbog ocjena, a djeca s poteškoćama u učenju shvaćaju to kao PORAZ koji ih vodi u pad.

Učitelj je potreban da bi učeniku pokazao da može biti siguran da može biti samostalan u savladavanju i pokazivanju znanja.  Vrijeme koje provode nad knjigom postaje izazov. Zato je NAJVAŽNIJE potaknuti motiv za učenje i da će učenje donijeti uspjeh.

Vaša logopedica

  Doma Dimitrov





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju